БОРЩІВСЬКА МІСЬКА РАДА

 

 

Виконавчий комітет

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 


13 лютого  2019 року                                                                                      № 2

 

 

Про стан розгляду звернень громадян,

які надійшли до Борщівської міської ради

 у 2018 році

 

 

На виконання статті 19 Закону України «Про звернення громадян»  в частині проведення системного аналізу та інформування населення про хід роботи зі зверненнями громадян у Борщівській міській раді, Указу Президента України від 07.02.2008  №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»,   заслухавши та обговоривши інформацію головного спеціаліста загального відділу виконавчого комітету Борщівської міської ради Л. Ткаченко  про стан розгляду звернень громадян, які надійшли до Борщівської міської ради впродовж  2018 року,  виконавчий комітет  

 

В И Р І Ш И В :

 

  1. Інформацію головного спеціаліста загального відділу виконавчого комітету Борщівської міської ради Л. Ткаченко  про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Борщівської міської ради за  2018 рік, взяти до відома (додається).
  2. Заступникам міського голови, секретарю міської ради , керуючому справами (секретарю) виконавчого комітету :

- забезпечити неухильне виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у підпорядкованих структурних підрозділах;

- здійснювати належну організацію роботи із зверненнями громадян та всебічний розгляд порушених у них питань;

- з’ясовувати усі причини, які породжують звернення громадян; зокрема до вищих органів влади, усувати суб’єктивні та поліпшити роз’яснення об’єктивних причин неможливості вирішення окремих проблем, контролювати стан роз’яснень та консультацій;

- узагальнювати відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

  1. Начальнику відділу управління персоналом та організаційно – інформаційної роботи виконавчого комітету Борщівської  міської ради Т. Горб’як розмістити інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян у 2018 році на сайті Борщівської міської ради.
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на  заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів  О. Малинника.

 

 

Міський голова І.  КОБИЛЯНСЬКИЙ

 

 

 

О. Малинник _____

Л. Ткаченко   _____

І.  Міська        _____

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

до рішення виконавчого комітету

___  _________2019  року №____

 

 

Інформація

про стан розгляду звернень громадян, які надійшли

 в Борщівську міську раду за 2018 рік

 

 

Робота зі зверненнями громадян в Борщівській міській раді проводиться відповідно до вимог  Закону України від 02.10.1996 р. № 393/96-ВР «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації»   постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 р. № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та  Положення про порядок роботи зі зверненнями громадян та організацію особистого прийому громадян затвердженого рішенням виконавчого комітету Борщівської міської ради від 18 червня 2018 року №110.  

Впродовж 2018 року  забезпечено неупереджений,  об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян  щодо оперативного розв’язання порушених у них питань, задоволення законних вимог громадян, поновлення порушених їх  прав.

Виконання завдань з організації роботи із зверненнями громадян покладено на загальний відділ виконавчого комітету Борщівської міської ради.

Впродовж 2018 року Борщівською міською радою розглянуто 1358 звернень громадян (у 2017 році цей показник становив 1499, або менше в порівнянні з поточним роком на 9,4% від загальної кількості), в тому числі за формою надходження:

1211 -  звернень,  які  заявники особисто подали через загальний відділ міської ради;

16 – звернень надійшли поштою, або були переадресовані іншими органами державної влади;

95 – звернень, заявники звернулись на особистий прийом громадян до міського голови;

14- звернень, заявники звернулись до органів влади вищого рівня  через «гарячу» телефонну лінію та які були переадресовані за належністю до Борщівської міської ради ;

22- звернень, заявники звернулись до міського голови під час виїзного прийому громадян.

 

Відповідно з Класифікатором звернень громадян розглядались такі питання:

 

Найменування

основних питань

2016

2017

2018

+,- в порівнянні з попереднім роком

Аграрної політики та земельних відносин

238

436

491

+55

Соціального захисту

312

434

410

-24

Економічна, цінова, інвестиційна, регіональна політика та будівництво, підприємництво

43

217

244

+27

Комунального господарства

24

141

135

-6

Житлова політика

15

32

18

-14

Екології та природних ресурсів

8

25

8

-17

Діяльності органів місцевого самоврядування

4

20

2

-18

Охорони здоров’я

18

1

0

-1

Транспорту і зв’язку

49

2

13

+11

Сім’ї, дітей, молоді та фізичної культури

11

2

2

0

Інші питання

221

189

35

-154

За категоріями заявників:

 

Від учасників та інвалідів війни – 107;

Від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи - 79

Від багатодітних сімей - 44

Від ліквідаторів ЧАЕС - 15

Повторних звернень - 19

Колективних звернень - 41

 

Було переадресовано на розгляд за належністю з установ вищого рівня влади – 15 звернень:

 

3 звернення - Борщівська районна державна адміністрація;

1 звернення – Чортківська місцева прокуратура;

8 – телефонні звернення на Урядову «гарячу » лінію;

1 звернення – Тернопільська обласна державна адміністрація

2- звернення Борщівський міжрайонний відділ ДУ «ТОЛЦ МОЗУ»

 

У колективних зверненнях порушувались такі питання:

Отож, більшість колективних звернень стосувались питань благоустрою, ремонту будинків, доріг. На їх вирішення були надані доручення комунальним підприємствам щодо здійснення заходів спрямованих на покращення благоустрою міста і громади.  

За результатами розгляду колективні звернення вирішені позитивно або дані роз’яснення на питання порушені у зверненнях.

 

Динаміка результатів розгляду звернень громадян за 2018 рік у порівнянні з попередніми роками

 

 

2016

2017

2018

Вирішено позитивно

706

956

851

Відмовлено у задоволенні

15

25

32

Дано роз’яснення

24

477

141

інше

198

31

157

Перебували на розгляді

станом на 01 січня  

 

41

50

 

Загальним відділом виконавчого комітету у 2018 році було розроблено та затверджено:

 

З липня 2018 року на сайті міської ради забезпечено можливість звернення громадян  на  місцеву електронну петицію.

 

До Борщівської міської ради впродовж 2018 року звертались громадяни з питань соціального захисту, зокрема надання одноразової матеріальної допомоги.

 

Прийнято, опрацьовано  та подано на розгляд Комісії з надання одноразової адресної допомоги 264  заяви від громадян, яким надано  матеріальну допомогу на суму  174586 грн., також відповідні 84 заяви прийнято від депутатів міськради щодо виділення коштів з депутатського фонду громадянам,  на що виділено кошти в сумі 150100 грн. (переважно на лікування).

Загальна сума видатків  з міського бюджету на соціальні заходи громадянам становить 324686 грн., у 2017 році цей показник складав 302700 грн., або 21986 грн., ріст становить 7,3%.

У більшості випадків кошти виділялись на лікування важких, великозатратних  хвороб, на часткове відшкодування збитків завданих стихійним лихом (пожежі, буревії).

 

За категоріями заявників матеріальна допомога надавалась :

 

Кількість одержувачів

За категоріями одержувачів

Багато-

дітні

Пенсіонери

Ліквідатори ЧАЕС

Інва-ліди

УБД

Безро-

бітні

Інші

Адресна допомога:

264

 

7

 

84

 

13

 

67

 

30

 

29

 

34

Депутат-

ський фонд:

84

2

26

 

11

4

 

41

Всього:

348

 

9

110

13

78

34

29

75

 

На часткове відшкодування збитків завданих стихійним лихом (пожежі, буревії) виділено коштів жителям громади: с. Висічка. Слобідка – Мушкатівська , м. Борщева вул . Курбаса, 14 -  28786 грн.

 

Для зручності обслуговування громадян (особливо  з обмеженими фізичними можливостями, осіб з інвалідністю, пенсіонерів  тощо ) робочий кабінет загального відділу виконавчого комітету перенесено у жовтні 2018 року на перший поверх міської ради.

 

Робота керівництва міської ради та виконавчого комітету буде спрямована на забезпечення належних умов прийому громадян, їїх звернень та якісний, своєчасний розгляд, оперативне вирішення порушених питань

 

 

Головний спеціаліст загального відділу

виконавчого комітету Л.І. Ткаченко