Відбулось позачергове засідання виконавчого комітету міської ради, у роботі якого взяли участь 23 члени виконкому міської ради.

На початку засідання присутніми обговорено питання порядку денного та внесено пропозицію щодо виключення одного питання з розгляду оскільки, в ході вивчення проєкту рішення виникло ряд зауважень, які необхідно доопрацювати розробникам проєкту. Під час голосування дана пропозиція не набрала необхідної кількості голосів для затвердження тому, прийнято рішення затвердити розгляд усіх питань, які попередньо були висвітлені офіційний Веб сторінці міської ради.

Варто зазначити, що членами виконкому схвалені проєкти рішень, які стосуються організації відбування порушниками (засудженими) стягнень (покарань) у виді громадських і суспільно корисних робіт на території Борщівської міської об'єднаної територіальної громади та переліку оплачуваних громадських робіт на 2020 рік. Крім того, схвалено проєкт рішення Борщівської міської ради «Про затвердження Плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів у Борщівській міській раді на 2020 рік».

На черговий бюджетний рік членами виконкому погоджено штатні розписи комунальних підприємств міської ради та схвалено рішення щодо оплати праці Борщівського міського голови та працівників Борщівської міської ради у 2020 році. Схвалено проєкт рішення «Про затвердження структури виконавчих органів Борщівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів».

Розглянуто ряд бюджетних питань, а саме щодо
внесення змін до міського бюджету на 2019 рік
та схвалення проєкту міського бюджету на 2020 рік.

Підтримано рішення про здійснення виносної торгівлі ФОП, розміщення рекламних засобів (штендера та білборда), присвоєння поштової адреси нежитловому приміщенню гаражу по вул. С.Бандери та погоджено продовження строку дії паспорта прив’язки стаціонарної тимчасової споруди.
Прийнято рішення про укладення договору про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Борщева з ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ.

Відповідно до чинного законодавства схвалено рішення щодо взяття на квартирний облік дитини, позбавленої батьківського піклування жителя с. Королівка.

На підставі розглянутих заяв громадян та клопотань керівників закладів загальної середньої освіти та дошкільної освіти звільнено від плати за харчування окремих здобувачів освіти та від батьківської плати окремих громадян об’єднаної територіальної громади.

Оскільки ряд зауважень члени виконавчого комітету висловили стосовно проєктів рішень з питань «Про схвалення проєкт Програми розвитку малої авіації в Борщівській міській об’єднаній територіальній громаді на 2020 рік» та «Про визнання такими, що втратили чинність рішень виконавчого комітету Борщівської міської ради щодо надання дозволу Гудзю І.В. на розміщення рекламних засобів у вигляді трьох двосторонніх білбордів по вул. Нічлава, вул. Промислова, вул. Шевченка та одного білборду по вул. С. Бандери в м. Борщеві» рішення з вищезазначених питань не прийняті.

 

 

 

18 грудня 2019 року о 10 годині відбудеться сорокова сесія міської ради сьомого скликання в актовому залі Борщівської школи мистецтв.
 
 
 
 
 
 
 
 

10 грудня 2019 року о 10.00 год. відбудеться  засідання виконавчого комітету (актовий зал Будинку дитячої творчості)

Примірний порядок денний засідання виконавчого комітету міської ради:

 

1. Про схвалення проекту рішення Борщівської міської ради "Про організацію відбування порушниками (засудженими) стягнень (покарань) у виді громадських і суспільно корисних робіт на території Борщівської міської об'єднаної територіальної громади"
2. Про схвалення проєкту рішення Борщівської міської ради «Про затвердження Плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів у Борщівській міській раді на 2020 рік
3. Про затвердження переліку оплачуваних громадських робіт на 2020 рік
4. Про погодження штатних розписів комунальних підприємств
5. Про схвалення проекту Програми розвитку малої авіаціїв Борщівській міській об’єднаній територіальній громаді на 2020рік
6. Про схвалення проекту рішення міської ради «Про оплату праці Борщівського міського голови у 2020 році»
7. Про схвалення проекту рішення міської ради «Про оплату праці працівників Борщівської міської ради у 2020 році»
8. Про схвалення проекту рішення міської ради «Про затвердження структури виконавчих органів Борщівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів»
9. Про схвалення проєкту змін до міського бюджету на 2019 рік
10. Про схвалення проєкту міського бюджету на 2020 рік
11. Про надання дозволу фізичній-особі підприємцю Козаку В.І. на здійснення виносної торгівлі
12. Про надання дозволу фізичній особі - підприємцю Дворській О.М. на здійснення виїзної (виносної) торгівлі
13. Про погодження продовження строку дії паспорта прив’язки стаціонарної тимчасової споруди ФОП Томчишин Н.В.
14. Про надання дозволу Зеленому В.В. на розміщення рекламного засобу у вигляді одного білборду на вул. С. Бандери в м. Борщеві
15. Про надання дозволу ТОВ «ПОЛУКР»на розміщення рекламного засобу у вигляді одного штендера на вул. Шевченка в м. Борщеві
16. Про визнання такими, що втратили чинність рішень виконавчого комітету Борщівської міської ради щодо надання дозволу Гудзю І.В. на розміщення рекламних засобів у вигляді трьох двосторонніх білбордів по вул. Нічлава, вул. Промислова, вул. Шевченка та одно
17. Про укладення договору про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Борщева з ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ
18. Про присвоєння поштової адреси нежитловому приміщенню гаража по вул. С.Бандери в м. Борщеві
19. Про взяття на квартирний облік дитини, позбавленої батьківського піклування Данилюка В.І.
20. Про звільнення від плати за харчування пільгових категорій здобувачів освіти у закладах загальної середньої освіти об’єднаної територіальної громади
21. Про звільнення від батьківської плати в закладах дошкільної освіти громадян об’єднаної територіальної громади

Завантажити проекти рішень

 

12 грудня 2019 року о 10 годині відбудеться позачергова тридцять дев’ята сесія міської ради сьомого скликання в актовому залі Борщівської школи мистецтв.
 
 
 
 
 
 
 
 

Удосконалення системи бухгалтерського обліку та фінансової звітності в державному секторі з  урахуванням вимог міжнародних стандартів (IPSAS)

 Відповідно до постанови правління Національного банку України від 28.12.2018 №162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» та у зв’язку із запровадженням Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2013 №1203, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 25.01.2014 за №161/24938 (далі – План рахунків), а також з метою реалізації одного з пріоритетних напрямів діяльності Казначейства - оптимізації кількості учасників системи електронних платежів НБУ шляхом переходу на централізацію видатків розпорядників/одержувачів коштів місцевих бюджетів Казначейством реалізовується три масштабні проекти:

  • запровадження нового Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі з 01.01.2020;
  • централізація видатків місцевих бюджетів з подальшим закриттям МФО на рівні областей з 01.01.2020;
  • перехід на використання міжнародного номеру IBAN органами Казначейства з 12.01.2020.

Перехід на новий План рахунків органами Казначейства відбувається паралельно із заходами щодо реформування системи електронних платежів, яка реалізується Національним банком України, і передбачає запровадження міжнародного номеру банківського рахунка IBAN, який налічуватиме 29 знаків. При адаптації АС «Є-Казна» до Плану рахунків були враховані вимоги Національного банку України до побудови номерів банківських рахунків у форматі IBAN, які передбачають довжину аналітичного рахунка 29 знаків.

Невід’ємною частиною реалізації вищезазначених проектів є:

  • забезпечення отримання від розпорядників/одержувачів бюджетних коштів документів щодо закриття та відкриття рахунків відповідно до Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затвердженим наказом МФУ від 22.06.2012 №758, зареєстрованим в Мінюсті 18.07.2012 за № 1206/21518;
  • внесення змін, у разі необхідності, до договорів на розрахунково-касове обслуговування (у т.ч. на закупівлю товарів, робіт і послуг) у зв’язку із переходом на новий план рахунків бухгалтерського обліку, використанням міжнародного номеру IBAN та впровадженням централізованої моделі здійснення видатків місцевих бюджетів;
  • відкриття рахунків за новим Планом рахунків у форматі IBAN на єдиному МФО;
  • доведення реквізитів рахунків до учасників бюджетного процесу, органів що контролюють справляння надходжень бюджету, фондів соціального страхування та центрів зайнятості, інших клієнтів.

 

Дочірні категорії