Борщівська

міська рада

ОФІЦІЙНИЙ САЙТ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Положення про конкурс
з визначення кращого промоційного
логотипу та гасла Борщівської об’єднаної територіальної громади

 

 1. Загальні положення

1.1. Положення про конкурс з визначення кращого промоційного логотипу та гасла Борщівської об’єднаної територіальної громади (далі – Конкурс) визначає єдині вимоги щодо визначення кращого туристичного логотипу та гасла громади (емблема та гасло).

1.2. Логотип – будь-яка комбінація буквено-графічних зображень, утворених поєднанням символів, літер, абстрактних варіацій різних комбінацій кольорів, форм і структур, яка здатна передати унікальність Борщівської об’єднаної територіальної громади та ідентифікувати її серед інших; постійний графічний, образотворчий або об’ємний знак, комбінований із зображенням, літерами, цифрами або без них.

Гасло (девіз) – лаконічна, влучна, ефектна фраза, що закріплює позитивний образ формує його привабливий імідж.

1.3. Промоційний логотип та гасло є представницькими символами і не замінюють офіційну символіку міста (гімн, герб і прапор).

 2. Мета і завдання Конкурсу

2.1. Конкурс проводиться з метою створення та визначення найкращого промоційного логотипу та гасла Борщівської об’єднаної територіальної громади, які будуть використані в рекламних, промоційних та інших заходах, спрямованих на формування позитивного іміджу Борщівської об’єднаної територіальної громади в Україні та за кордоном, покращення використання культурного, економічного, туристичного, наукового та соціального потенціалу громади, зокрема:

– на подарунково-сувенірній, інформаційно-рекламній продукції,
– на дороговказах та інших предметах знакування об’єктів туристичної інфраструктури;
– під час проведення культурно-масових заходів (фестивалів, концертів, парадів, ярмарок, виставок) на місцевому, національному та міжнародному рівнях.

2.2. Завданнями Конкурсу є:

  • залучення максимальної кількості учасників до розробки промоційного логотипу та гасла міста;
  • поширення інформації про Борщівську об’єднану територіальну громаду;
  • збільшення привабливості міста на українській та міжнародній туристичній арені;
  • розроблення та створення унікального промоційного логотипу та гасла Борщівської об’єднаної територіальної громади.

 3. Умови та порядок проведення Конкурсу

3.1. Для організації та проведення Конкурсу, а також оголошення його результатів, рішенням Борщівської міської ради утворюється та затверджується склад організаційного комітету Конкурсу (далі – Оргкомітет), згідно додатку.

3.2. Основною формою роботи Оргкомітету є засідання.

3.3. Засідання Оргкомітету є легітимним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини від його складу.

3.4. Рішення Оргкомітету приймається більшістю від присутніх членів шляхом відкритого голосування. У разі рівного розподілу голосів, головуючий має право вирішального голосу.

3.5. Члени Оргкомітету:

  • беруть участь в обговоренні, розгляді та зіставленні конкурсних пропозицій і забезпечують прийняття рішення конкурсним журі про визначення переможця Конкурсу;
  • мають право на ознайомлення з усіма матеріалами, поданими на Конкурс, а також на відображення своєї окремої думки у протоколі засідання журі;
  • зобов’язані дотримуватися норм законодавства, об’єктивно та неупереджено розглядати конкурсні пропозиції;
  • мають право відхилити конкурсну роботу, якщо вона не відповідає вимогам та суперечить основним засадам і принципам Борщівської об’єднаної територіальної громади та законодавству України.

3.6. У Конкурсі можуть взяти участь як фізичні, так і юридичні особи.

3.7. Участь у конкурсі безкоштовна.

3.8. До участі в Конкурсі допускаються конкурсні роботи, які включають такі елементи візуальної ідентифікації міста:

  • логотип (графічні елементи, образи, шрифти, кольорові рішення);
  • гасло (ключова ідея).

3.9. До конкурсних робіт обов’язково додається заповнена заява або її сканований варіант надсилається файлом, згідно додатку

3.10. Конкурсні роботи надсилаються або подаються на розгляд в друкованому вигляді за адресою: Борщівська міська рада, вул. Грушевського, 2, м.Борщів, Тернопільська область, 48702 та в електронному вигляді на електронну скриньку e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

3.11. Кожен учасник може подати необмежену кількість робіт.

3.12. Конкурс проводиться в ІІІ етапи:

І етап - прийом заявок та конкурсних робіт на визначення кращого гасла міста з 01 травня по 01 липня 2019 року включно;

ІІ етап - відбір оргкомітетом п’яти фіналістів на основі критеріїв оцінки впродовж 2 днів після завершення прийому заявок;

ІІІ етап - оприлюднення конкурсних робіт п’ятьох фіналістів і он-лайн голосування за найкращу впродовж 10 днів на офіційні Facebook сторінці Борщівської міської ради

Конкурсна робота, яка набрала найбільшу кількість голосів, вважається переможцем.

3.13. Оргкомітет не несе відповідальності за несвоєчасне надходження, втрату чи пошкодження заявки.

3.14. Конкурсні роботи, які надійдуть несвоєчасно, не відповідатимуть умовам Конкурсу або оформлені з порушенням встановлених правил, до участі у Конкурсі не допускаються.

3.15. Конкурсні роботи, подані на Конкурс, не повертаються і не рецензуються.

3.16. Проведення Конкурсу супроводжується інформаційною кампанією за участю засобів масової інформації з метою об’єктивного, відкритого доступу до інформації про Конкурс та його безпосереднього відстеження громадськістю.

3.17.Оргкомітет має право безоплатно, без відшкодування учасникам Конкурсу публікувати їх імена в друкованих матеріалах.

3.19. Переможцем Конкурсу є робота, яка за підсумками третього етапу визнана найкращою. Організаційний комітет Конкурсу залишає за собою право використовувати надані конкурсні роботи в некомерційних цілях і без грошової винагороди автору, але з обов’язковим зазначенням імені автора.

3.20. Конкурсні роботи повинні містити графічне зображення логотипу, специфікації кольорів, авторські пояснення щодо виконання логотипу, а також супроводжуватися заявою, підписаною автором роботи, про те, що він (вона) у разі перемоги даної конкурсної роботи передає права інтелектуальної власності на конкурсну роботу організатору конкурсу (Борщівській міській раді) і дає дозвіл на вільне використання його в рекламно-інформаційних та промоційних цілях.

3.21. Факт участі у Конкурсі означає ознайомлення та повну згоду учасників з Положенням про конкурс.

4. Технічні вимоги до конкурсних робіт:

4.1. наявність усіх документів;
4.2. оригінальність ідеї та зміст художнього рішення, які будуть відображати мету і завдання Конкурсу;
4.3. унікальний, оригінальний, сучасний, лаконічний, багатогранний графічний елемент, який відображає ключову характеристику Борщівської об’єднаної територіальної громади;
4.4. текст гасла двома мовами (українська, англійська);
4.5. відповідність нормам моралі та етики;
4.6. максимальна спрощеність для виготовлення, без перевантаження зайвою інформацією;
4.7. графічний файл зображення;
4.8. кольорове рішення (можливість відтворення в кольоровому, монохромному вигляді);
4.9. приклади для використання логотипу та гасла міста на сувенірній і поліграфічній продукції;
4.10. можливість розміщення на будь-яких поверхнях (папір, картон, скло, дерево, метал);
4.11. відповідність технологічним вимогам (збереження можливості прочитання при змінах розміру, однаково вдалий вигляд як в кольоровому, так і в монохромному варіанті);
4.12. приклади поєднання логотипу разом з офіційною символікою міста;
4.13. надання письмового обґрунтування змісту логотипу та гасла у паперовому та електронному вигляді;
4.14. на конкурс не допускається подання зображення та гасла, права інтелектуальної власності на які (елементи яких) належать іншим власникам.

5. Технічні вимоги та параметри

5.1. Графічне зображення подається на CD/DVD носіях:
5.1.1. у растровому форматі файлів (*jpeg, *tif, *png+альфа, *psd.) з роздільністю не менше 600 dpi у 2-х розмірах (10 см по найменшій стороні та 1 см. по найменшій стороні);
5.1.2. у векторному форматі файлів (*cdr, *eps, *ai).
5.2. Логотип має бути розроблений в 4-х варіантах зображення:
5.2.1.повнокольорове зображення на білому тлі;
5.2.2. чорно-біле зображення на білому тлі;
5.2.3. кольорове зображення на чорному тлі;
5.2.4. чорно-біле зображення на чорному тлі.
5.3. гасло Борщівської об’єднаної територіальної громади має бути розроблене українською та англійською мовами;
5.4. Назва конкурсної робота (імена файлів) повинна містити прізвище автора англійською мовою та номер варіанту.

6. Визначення переможців Конкурсу

6.1. Результати роботи Оргкомітету оформляються протоколом засідання.

6.2. Протокол засідання містить інформацію:

1) дату, час та місце проведення засідання;
2) прізвища, імена та по-батькові членів оргкомітету;
3) прізвища, імена та по-батькові конкурсантів;
4) результати голосування.

6.3. Оргкомітет визначає 5 робіт-фіналістів на основі критеріїв оцінки та голосування членів.

6.4. Після визначення робіт-фіналістів вибрані 5 робіт-фіналістів оприлюднюються в громадсько-політичному часописі «Галицький вісник плюс» з метою проведення опитування громадської думки та он-лайн голосування.

6.5. Конкурсна робота, яка набрала більшу кількість голосів в он-лайн голосуванні вважається переможцем Конкурсу, у разі якщо дві або більше робіт набрали однакову кількість голосів, рішення про визначення переможця приймає головуючий оргкомітету.

6.6. Рішення про переможця он-лайн голосування затверджується протоколом оргкомітету.

6.7. Організаційний комітет та організатор Конкурсу залишають за собою право використовувати надані конкурсні роботи в некомерційних цілях і без винагороди автору, але з обов’язковим зазначенням імені автора.

7. Нагородження переможця Конкурсу

7.1. Оголошення результатів Конкурсу оприлюднюються на офіційному сайті Борщівської міської ради та в засобах масової інформації громадсько-політичному часописі «Галицький вісник плюс».

7.2. Переможець конкурсу отримує диплом та винагороду у розмірі 3000,00 грн.за рахунок коштів загального та спеціального фондів міського бюджету.

7.3. Після оголошення переможця Конкурсу робота стає власністю Борщівської міської ради.

7.4. Право щодо використання логотипу та гасла автора-переможця Конкурсу передається Борщівській міській раді.

7.5 Офіційне нагородження переможця Конкурсу проводить Борщівський міський голова.

7.6. Борщівська міська рада затверджує результати Конкурсу логотип та гасло Борщівської об’єднаної територіальної громади для реалізації та практичного використання.

 8. Авторські права

8.1. Виключні майнові авторські та суміжні права, а саме виключне право на використання логотипу переможця і виключне право на дозвіл або заборону використання логотипу переможця передаються Борщівській міській раді.

8.2. Переможець Конкурсу зобов'язаний укласти з Борщівською міською радою договір про передачу виключних майнових авторських та суміжних прав на логотип.

8.3. У разі, якщо переможець Конкурсу протягом 10 днів з моменту оголошення результатів Конкурсу відмовляється укласти договір про передачу виключних майнових авторських та суміжних прав на логотип, Оргкомітет обирає переможцем наступного за кількістю голосів.

8.4. Організаційний комітет гарантує не використовувати та не передавати третім особам ескізи логотипів, які були представлені на Конкурс, але не стали переможцями, без дозволу авторів ескізів логотипу.

8.5. Організаційний комітет не несе ніяких зобов'язань щодо будь-яких прав третьої сторони.

Секретар міської ради                                                                 В. Чугаєвський

 

 

Додаток
до Положення про конкурс
з визначення кращого промоційного логотипу та гасла
Борщівської об’єднаної територіальної громади

23 квітня № 1401

Заявка

на участь у відкритому творчому конкурсі
на визначення промоційного логотипу та гасла Борщівської об’єднаної територіальної громади

 

 

Я, _________________________________________________________________,
прошу допустити мене до участі у відкритому творчому конкурсі на визначення логотипу та гасла Борщівської об’єднаної територіальної громади.

Про себе додатково повідомляю:

Прізвище, ім’я, по-батькові автора

                                                                                                                  

Дата і місце народження

                                                                                                                  

Місце роботи, навчання

                                                                                                                  

Місце проживання (адреса для листування)

                                                                                                                  

№ контактного телефону (робочий, мобільний)

                                                                                                                  

e-mail                                                                                                        

Назва конкурсної роботи:

                                                                                                                 

Короткий опис логотипу:                                                                        

Коротке тлумачення гасла:                                                                    

До заявки додаю CD/DVD з наступним вмістом:

Растрові формати файлів:

jpeg, tif,            png,         psd

  1. повноколірне зображення на білому тлі 

векторні формати файлів: cdr,       eps,          ai,

  1. чорно-біле зображення на білому тлі 

Друковані варіанти  у кількості _______ л.

  1. кольорове зображення на чорному тлі 

Опис логотипу           

  1. чорно-біле зображення на чорному тлі

У разі перемоги моєї конкурсної роботи передаю права інтелектуальної власності на конкурсну роботу організатору Конкурсу (Борщівській міській раді) і даю дозвіл на вільне використання його в рекламно-інформаційних цілях, а також даю згоду на передачу авторських прав Борщівській міської ради.

У разі, якщо моя робота не стане переможцем конкурсу_________________ (даю згоду/не даю згоди) на її вільне використання в рекламно-інформаційних цілях .

Із Положенням конкурсу ознайомлений (а) ________________________

«___» _________ 2019 р.                                   ____________ / ____________

Дата                                                                 Підпис                 П.І.Б.

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Борщівської
міської ради

                                                        23 квітня № 1401

 

Склад
організаційного комітету конкурсу з визначення кращого промоційного
логотипу та гасла Борщівської об’єднаної територіальної громади

 

ЧУГАЄВСЬКИЙ

Володимир Антонович

-

секретар міської ради, голова оргкомітету

МОРОЗ

Ірина Мирославівна

-

керуючий справами (секретар) виконавчого комітету міської ради, заступник голови оргкомітету

ГОРБ’ЯК

Тетяна Борисівна

-

начальник відділу управління персоналом та організаційно - інформаційної роботи виконавчого комітету міської ради, секретар оргкомітету

Члени організаційного комітету

ВОЙТУХІВ

Віталій Петрович

-

головний спеціаліст відділу архітектури, містобудування та житлово-комунального господарства міської ради

ГАЛЯС

Мирослава Василівна

-

депутат Борщівської міської ради(за згодою)

ДРАПАК

Галина Григорівна

-

начальник відділу бухгалтерського обліку, звітності виконавчого комітету міської ради

ЛЕВИЦЬКИЙ

Олег Васильович

-

керівник художньо-меморіального музею Леопольда Левицького (за згодою)

МЕЛЬНИК

Тетяна Володимирівна

-

начальник фінансового відділу міської ради

МІСЬКА

Іван Васильович

-

начальник відділу юридичного забезпечення, взаємодії з правоохоронними органами та цивільного захисту міської ради

ОКАЛЬСЬКА

Тетяна Володимирівна

-

член мистецького об’єднання художників «Потік» (за згодою)

ПАСІЧНИК

Уляна Іванівна

-

депутат Борщівської міської ради(за згодою)

СТЕЦЬКО

Василь Петрович

-

член мистецького об’єднання художників «Потік» (за згодою)

ЯВОРСЬКА

Христина Володимирівна

-

депутат Борщівської міської ради(за згодою)

Секретар міської ради                                                                В. Чугаєвський

 

Рішення міської ради від 23.04.2019 № 1401