Розробка на основі CMS Joomla. Створення веб сайту - студія Creative.
Борщівська міська радa
Борщівська міська радa
Борщівська міська радa


Ми в соціальній мережі

78853f7a7bca

 

 Наш канал

Картинки по запросу как вставить код youtube в joomla

image111

 

Корисні посилання

ternopilska oblasna derzhavna administracija

J ZKyFhi5bw


 Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

13789063291625981463 2

ДНЗ №1 «Лісова казка» - чудова оселя для вихованців віком від 2 до 6 років. Тут є 6 групових приміщень, спортивна зала, кабінет практичного психолога, методичний кабінет, фізкультурна зала
Кожна група має окремий ізольований майданчик з тіньовими навісами та зеленими насадженнями. Майданчики для дітей раннього віку знаходяться в безпосередній близькості від входу в приміщення.
Сад1к Fotor Collage1На спортивному майданчику знаходяться: футбольне та баскетбольне поле, яма з піском для стрибків, фізкультурне обладнання для виконання основних рухів. Недавно доповнили спортивні споруди.
Для виконання завдань розумового, екологічного, трудового, профорієнтаційного розвитку дошкільнят виділено місце під дослідні ділянки.
Навчальні та адміністративні приміщення мають привабливий та естетичний вигляд.
В групових приміщеннях створені необхідні умови для якісної організації життєдіяльності дітей. Групи естетично оформлені, затишні, впорядковані меблями відповідно до віку дітей, відповідають гігієнічним та санітарним вимогам. Предметно - ігрове середовище сприяє всебічному розвитку вихованців та відповідає вимогам програми. Ігрові зони обладнані навчальним та ігровим матеріалом.
В музичній залі представлені сучасні технічні засоби навчання: музична апаратура, магнітофон, мультимедійна дошка. дитячі музичні інструменти . Для задоволення потреб художньо-естетичного нахилу є різні види театру: ляльковий, пальчиковий, настільний, лопатковий, проводяться різні змістовні заходи.
В ДНЗ функціонує спортивна зала, створена власними силами і обладнана необхідним спортивним інвентарем відповідно до вимог Базової програми розвитку дошкільників « Я у Світі»: «шведська стінка», обручі, лави, ребристі дошки, дуги,м’ячі, мішечки з піском для метання, кеглі, кільцекиди та матеріал для нетрадиційних видів оздоровлення дошкільників, проте у цьому році заплановано придбати мати.
У закладі є необхідна кількість інвентаря, який промаркований та використовується за призначенням, постійно поповнюється, оновлюється.
Будівля знаходиться у належному стані і відповідає санітарно-гігієнічним нормам. Щороку проводиться поточний ремонт усіх приміщень, промивання системи опалювання, ревізія вентиляційних та каналізаційних систем.
У закладі функціонує 6 груп, виховується 127 дітей, працює 31 працівник, у тому числі педагогів - 13, адміністративного складу – 5.
Результати соціально-дидактичного аудиту засвідчують достатньо високий рівень потенціальних можливостей педагогів ДНЗ. ПедагогічнийIMG 8080 Fotor Collage1 колектив спроможний здійснювати інноваційну діяльність на рівні впровадження інноваційних технологій. З метою виявлення творчих здібностей педагогів було проведене діагностичне дослідження за тестуванням педпарцівників практичним психологом закладу Мазурок І.О. на тему : «В якому світлі я бачу себе?».
На базі ДНЗ діють:методоб'єднання вихователів ,майстер - клас «Дизайн дошкільників». На 2 останніх районних семінарах вихователі Підлісна О.В. таСкорохід Н.В. провели майстер-клас на тему «Квілінгові квіти» та лабораторію творчого пощуку.
Найважливішою індивідуальною формою роботи є самоосвіта педагогів.
У садочку запроваджено такі цікаві форми роботи, як КВК, родинні свята-фестивалі, створений ляльковий театр за участю працівників садочка. 
Адміністрацією ДНЗ розроблені заходи, які спрямовані на розширення знань і практичного досвіду педагогів, демонстрацію позитивних здобутків, творчого підходу до впровадження інноваційних педагогічних технологій в навчальний процес. Протягом останніх років реалізуються наступні форми методичної роботи з впровадження інноваційних педагогічних технологій: фестиваль інноваційних знахідок, ділові ігри, «круглі столи».
Кожен педагогічний працівник вивчає конкретне питання:
«Артикуляційна гімнастика» - Попович Л.З.
«Розвиток творчих здібностей у дітей» - Скорохід Н.В.
«Інтегровані заняття» - Підлісна О.В.
«Статеве виховання» - Підлісна Н.І.
«Фізичне виховання »- Ткач М.П.
«Екологічне виховання» - Пальчевич О.І.
«Пальчикова гімнастика» - Кидань Г.П.
«Всесторонній розвиток дітей раннього віку» - Яворовська Л.Я.
«Логіко-математичний розвиток дітей дошкільного віку» - Толяренко Л.С.