Борщівська

міська рада

ОФІЦІЙНИЙ САЙТ

 

 

 

 

 

 

 

19441825 1688356714793538 7249482470251217025 o19477742 1688356711460205 7371237631523772485 oЗаступник міського голови Андрій Чокан взяв участь у засіданні колегії Борщівської райдержадміністрації, яке вела голова Людмила Юзьків. В ході засідання було розглянуто притання:
1) Про підсумки проведення Дня довкілля та двомісячника з благоустрою в районі - доповів Анатолій Галус, начальник відділу інфраструктури, будівництва та житлово-комунального господарства райдержадміністрації. Він зазначив, що за період проведення двомісячника з благоустрою, з березня по травень 2017 року, підприємствами усіх форм власності, громадськістю реалізовано заходи з приведення в належний санітарний, естетичний стан об’єктів благоустрою в межах населених пунктів та поза ними. Заходами з благоустрою в День довкілля охоплено 73 населених пункти, в яких взяли участь 9,7 тис. чоловік, в тому числі 3,8 тис. учнівської молоді.
2) Про роботу управлінь та відділів райдержадміністрації, територіальних органів виконавчої влади, виконкомів місцевих рад щодо посилення виконавської дисципліни з реалізації завдань, визначених нормативно-правовими актами Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядчими документами голів обласної та районної державних адміністрацій - в доповіді Наталії Василишин йшлося про роботу управлінь та відділів райдержадміністрації, територіальних органів виконавчої влади, виконкомів місцевих рад щодо посилення виконавської дисципліни з реалізації завдань, визначених нормативно-правовими актами Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядчими документами голів обласної та районної державних адміністрацій.
3) Про стан дотримання соціальних гарантій у сфері праці - інформувала начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Любов Морозко.
4) Про внесення змін до районної програми профілактики дитячої бездоглядності, злочинності та правопорушень в Борщівському районі на 2016-2019 року - інформував начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Орест Скорохід.
З піднятих питань прийнято відповідні рішення та дано окремі доручення до виконання.