Борщівська

міська рада

ОФІЦІЙНИЙ САЙТ

 

 

 

 

 

 

Міський голова Іван Кобилянський провів розширену апаратну нараду із керівниками структурних підрозділів міської ради та виконуючими обов’язки старости населених пунктів громади .
Обговорено питання про:
підготовку  матеріалів до чергового засідання сесії міської ради, яка відповідно до розпорядження міського голови відбудеться 30.10.2018 о  10.00 год. в актовій залі Борщівської школи мистецтв;
діяльність структурних підрозділів міської ради;
підготовку до відзначення 100 – ої річниці створення ЗУНР.
За результатом розгляду питань міський голова визначив присутнім ряд завдань та встановив контроль за виконанням.
 Участь у нараі взяв Рокочий Богдан Дмитрович - директор Тернопільського обласного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді. Він повідомив присутнім про проект співпраці України з Японським фондом соціального розвитку, який здійснює свою діяльність через трастовий фонд Світового банку. Фондом заплановано спрямовувати фінансування на створення нових моделей надання соціальних послуг в об’єднаних територіальних громадах Одеської та Тернопільської областей.
Зазначено, що 27 вересня 2018 року в місті Києві укладено  Грантову угоду Проекту «Надання соціальних послуг на основі громади». Передбачено два етапи впровадження Проекту. На першому етапі громади-учасники отримають підтримку консультантів, проаналізують свої потреби та наявні ресурси для надання соціальних послуг, пройдуть відповідні навчання, а організації, які вже надають такі послуги, отримають консультаційну підтримку і обладнання.
На другому етапі громада сформує заявку на реалізацію мікропроекту зі створення інноваційної моделі надання соціальних послуг. Спеціально створений при Міністерстві соціальної політики України Комітет з відбору мікропроектів, за сприяння УФСІ та координаторів Проекту від обласних державних адміністрацій, визначить десять найкращих заявок, за кожною з яких буде виділено до 140 тисяч доларів США на здійснення ремонтно-будівельних робіт, закупівлю обладнання та послуг.